Kinder Recepten forum index Kinder Recepten
Recepten en voedingstips voor de allerkleinsten

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

vleestips

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Kinder Recepten forum index -> Recepten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bedet
Site Admin

BerichtGeplaatst: vr jun 20, 2008 12:32 pm    Onderwerp: vleestips Reageer met quote

Zoals ik al vaker heb aangegeven, gebruik ik vaak de babycook voor de bereiding van een snelle verse prak voor onze zoon, van inmiddels anderhalf.
Ik heb niet altijd restjes vlees over van een vorige maaltijd, maar ben inmiddels wel inventief geworden om vlees in de prak te krijgen.

- hamblokjes (per portie verpakken en invriezen)
- gehaktballetjes (van die borrelhapjes, al dan niet gekruid) (per portie verpakken en invriezen)
- Smac in blik
- vissticks

En als jus of smaakmaker, vries ik vaak een restje van bijvoorbeeld suddervlees in ijsblokjesdozen in. Die verpak ik later per portie in een plastic zakje en dan heb je snel een lekkere maaltijd.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Kinder Recepten forum index -> Recepten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: